Goddagens ! Idag lyxade jag till det lite ...

img_1045 (MMS)

Goddagens ! Idag lyxade jag till det lite extra med en Lax och räksallad till lunch. Tänkte skämma bort mig själv med massa vitaminer. I morse vaknade jag nämligen med halsont och snuva :( mådde ju hur bra som helst igår så vet inte vart det kom ifrån. Dessutom äter jag vitamintabletter varje morgon för att hjälpa kroppen lite men det verkar visst inte heller fungera :( så när jag kommer hem blir det honungste och ett varmt bad. Synd bara att man måste hålla sig inne idag när det är så fint ute. Men kan nog smita ut på balkongen en stund och få lite sol ;) helst hade jag velat sätta mig på en uteservering med kaffe och glass :D mums!


Kommentarer
Postat av: Bea

Usch då :( hoppas du blir bättre snart så du inte åker på nön skit :(

Ååh vad gott det lät med en kaffe på uteserveringen i solen ;) tycker jag att vi får göra nåhon dag snart! Om jag slutar tidigt eller när jag är ledig :) mysigt ju!

2011-04-18 @ 16:56:00
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0