Movienight!

Står och lyssnar på Britneys nya album (blev faktiskt positivt överraskad) och viker tvätt. Hade nämligen tvättid igår kväll.

Och i Onsdags var jag på årets första After-Work. Perfekt nu när alla uteserveringar har öppnat :D Vi satte oss på Vasastan och tog var sitt glas Vin/öl, åt och tjötade. Hade verkligen jättetrevligt, och det brukar man ju ha ihop med sina tjejkompisar, men den här gången var det några nya ansikten för min del. Men jag älskar att träffa nya människor så inte mig emot ;)

Idag blev även en liten weekendresa till grannlandet Danmark bokad. Den går av stapeln i Maj och tror det eller ej så är vi 14 pers som ska åka :D kommer bli så sjukt kul !!
Vi ska bo på badhotellet "The Reef". Bara det klingar bra i mina öron eftersom jag älskar att bada och då menar jag verkligen Älskar! Jag blir som ett barn på nytt och springer runt och ska testa alla vattenrutschkanor som finns :D
Så nu har man nåt att se fram emot lite extra mycket!

Sitter nu och väntar på Sessan som slutar jobbet snart och ska hit på filmkväll med mig och grabbarna. Väntar på killarna också för dom skulle handla med sig mat och jag börjar bli vääldigt hungrig :(

Hoppas ni får en mysig kväll så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0