Plugg, Plugg och åter Plugg.

Sitter vid köksbordet och pluggar till förbannelse. Har nämligen antagningsprov i matte imorgon! USCH!!
Jag avskyr verkligen matte. Men samtidigt är det roligt på nåt konstigt sätt när man fattar och det flyter på. Vilket det inte gör för mig men ändå :/
Sen att det är 3 år sen jag tog studenten och knappt sett siffror sen dess hjälper ju inte precis. Fast när jag räknar använder jag miniräknare och på prov är det förbjudet med miniräknare. Orättvist!

Så nu tog jag en liten paus och tänker tillbaka på helgen.
Det var ju så sjukt varmt och skönt i helgen så jag och Sessan köpte med oss en sallad efter träning och hade pickninck :D

Sen när jag kom hem satte jag mig på balkongen och solade, i Bikini !! Jag vet att det låter sjukt men det var säker 25 grader och helt vindstilla på våran balkong.

Picknick:


Sessan fick sommarkännslor och rullade nerför gräsmattan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0