Sjuk IGEN!!

Japp, har gått och blivit sjuk igen, hade feber när jag kom hem från jobbet igår. Jag har verkligen haft otur den här vintern och blivit sjuk oftare än jag brukar bli på ett helt år :/

Så har inte orkat blogga varken igår eller idag, bara sovit i soffan och kollat tv.
Men lägger upp ett par bilder på lägenheten, jag och christopher var riktigt duktiga i söndags (innan jag blev sjuk). Vi fick äntligen tummen ur och satte upp tavlor och tavelhyllor som bara stått och dammat i garderoben.

Sovrummet:


Fast motivet i tavlorna ska bytas ut, vi har bara inte hittat något som passar än :)


Sen gjorde jag det lite påskfint i hallen. Fast färgerna blev fel, hade velat ha svarta och gula fjädrar istället för rosa och turkos :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0